کراتینین بالا 680 سطح را می توان به 135 بدون دیالیز کاهش می یابد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

کراتینین بالا 680 سطح را می توان به 135 بدون دیالیز کاهش می یابد

کراتینین بالا 680 سطح را می توان به 135 بدون سطح کراتینین DiálisisAlto 680 را می توان به 135 بدون دیالیز کاهش می یابد کاهش می یابد. دیالیز یک راه است، اما این تنها روش برای سطح بالایی از creatinina.Además نیست، دیالیز ممکن است باعث برخی عوارض جانبی مانند افت فشار خون، گرفتگی عضلانی و عفونت، و غیره بدون دیالیز، سطح کراتینین بالا را می توان با درمان طب چینی طبیعی و موثر کاهش می یابد.

بیمار در استان سیچوان به ایجاد یک بهبود خوب در بیمارستان ما. او قبل از ورود در بیمارستان ما بسیاری از بیمارستان بازدید کردند. اثر بد بود. او به بیمارستان ما آمد فقط آن را امتحان کنید. خارج انتظار خود، اثر خیلی خوب بود. سطح آن بالا به کراتینین 135umol / L 680umol / L کاهش یافت و فشار خون 120/90، او می تواند یک زندگی عادی تثبیت شده و از بیمارستان خارج میل ما را مرخص شد.

کارشناسان ما در تصفیه خون درمان به پاک کردن خون خود را داد. به عنوان مثال:

1. میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

در این روش درمانی در طب سنتی چینی (TCM) است. داروهای چینی پودر میکرونیزه و سپس در کیف های پزشکی جمع آوری شده. دستگاه اسمز کمک می کند تا مواد تشکیل دهنده فعال به طور مستقیم وارد آسیب کلیوی از طریق نفوذ پوست. فقط به روی تخت بود را به این درمان. از طریق اتساع عروق خونی، بهبود گردش خون، جلوگیری از التهاب و انعقاد، اهانت آمیز ماتریکس خارج سلولی و تامین مواد مغذی، قادر به تعمیر کلیه های آسیب دیده و بهبود عملکرد کلیه است. هنگامی که عملکرد کلیه بهبود یافته است، بیش از حد کراتینین را از بدن خود را تخلیه شده و سپس سطح کراتینین بالا به طور طبیعی و به طور موثر کاهش خواهد یافت.

2. حمام پا دارویی

علاوه بر کلیه ها و پا همچنین می توانید سموم از بدن خود را دانلود کنید. حمام پا دارو یکی از درمان های مشخصه در بیمارستان ما است. از طریق گسترش عروق خونی، بهبود گردش خون، افزایش جریان خون، مواد زائد، از جمله کراتینین تواند حذف شود. بنابراین، سطح کراتینین بالا خواهد شد تا حدی کاهش می یابد.

3. انما درمان

انما درمان تمیز کردن خون از طریق دستگاه گوارش. این پختن داروهای چینی با عملکرد ملین است و استفاده از انما احتباس بالا به خیط و پیت عوامل بیماری زا سمی کدورت.

درمان طب چینی ما می تواند سطح کراتینین بالا به طور طبیعی کاهش می دهد. آن را قادر به بهبود عملکرد کلیه و پس از آن کمک تأخیر در شروع دیالیز است. اطلاعات تماس با ما است enfermedad-renal@hotmail.com یا آنلاین دکتر ما مشورت برای کمک رایگان.





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: